Ką tik išleista „Continental SportContact 7“ nustato naują etaloną važiuojant šlapia danga, abu bandymus užbaigdama įspūdingu atotrūkiu nuo kitos geriausios padangos. Laimei, šis puikus važiavimas ant šlapios kelio dangos nekenkia našumui ant sausos dangos, nes naujasis SC7 taip pat yra greičiausias sausoje dangoje ir trumpiausias stabdymas ant sausos dangos. Trūkumai yra tai, kad padanga nėra pati stipriausia akvaplanuojant. Turėdamas tokį pranašumą ant šlapios dangos, naujasis Continental Sport Contact 7 yra šio testo nugalėtojas, o kartu ir naujas UUHP segmento standartas.
„Michelin Pilot Sport 4S“ ir toliau yra padanga, kuri viską atlieka gerai, puikiai pasirodo kiekviename bandyme ir pasižymi įvairiapusiškumu , su kuriuo negali konkuruoti jokia kita padanga. PS4S neigiamas aspektas yra toks pat, kaip ir visada: vairo aštrumas yra šiek tiek lėtesnis, o grįžtamasis ryšys prastesnis nei geriausių padangų šioje kategorijoje.
Bridgestone Potenza Sport ir toliau yra įdomi padanga, pasižyminti sportišku valdymu ir puikiomis dinaminėmis savybėmis važiuojant sausu ir šlapiu keliu. Tai kenkia padangos akvaplanavimo galimybėms, komforto lygiui ir pasipriešinimui riedėjimui. Kaip vienintelė padanga, kurios pradinis protektoriaus gylis yra mažesnis nei 7 mm, tai yra padanga entuziastams, kuris teikia pirmenybę vairavimo malonumui.
„Goodyear Eagle F1 SuperSport“ dar kartą įrodo, kad yra viena geriausių gatvinių sportinių padangų, automobiliams, kurie kartais išvažiuoja ir į trasą. Deja, dėl to nukenčia nuo kai kurios kasdienio vairavimo savybės, pvz., važiavimo šlapia danga ir komforto lygis.
Nankang Sportnex AS-2+ viršijo savo kainų kategorijos lūkesčius, aplenkdamas labiau žinomus Kumho ir Toyo prekės ženklus. Padanga ne pati dinamiškiausia sausame kelyje, tačiau ji puikiai pasirodė atliekant visus bandymus su šlapia danga ir parodė geras komforto, žemo triukšmo ir mažo pasipriešinimo riedėjimui savybes. Atrodo, kad AS2+ yra labiau patogi nei sportiška, tačiau tai vis tiek yra įspūdingas rezultatų rinkinys pagal kainą.
Panašu, kad „Kumho Ecsta PS71“ stipriai orentuota į atsparumą akvaplanavimui, kur ji puikiai pasirodė, tačiau padanga turi gerai veikti daugiau nei vienoje kategorijoje, ir, deja, PS71 sunkiai sekėsi bandymuose tiek ant sausos, tiek ant šlapios dangos.
„Toyo Proxes Sport A“ pasiekė aukščiausią rezultatą atliekant komforto bandymą. Ant šlapios kelio dangos padanga buvo nuspėjama, tačiau sukibimo lygis geriausiu atveju buvo vidutinis.
„Vredestein Ultrac Vorti+“ patogios padangos, tačiau komforto kaina prstesnis valdomumas. „Vorti+“ jaučiasi "vilnonė", o sukibima ant šlapios ir sausos dangos buvo žemas.
Mišrus „Goodride“ ir „Star Performer“ biudžetinių padangų derinys sukūrė nesubalansuotą transporto priemonę su nenuspėjamomis valdymo savybėmis. Nerekomenduojama.
Federal Evolution ST-1“ turi prastą sukibimą bet kokiomis sąlygomis ir pavojingai ilgą stabdymo kelią šlapia danga. Nerekomenduojama.
Nuoroda į testo aprašymą (anglų k.)