Šiais laikais dauguma automobilių yra priekiniais varomais ratais, variklis taipat dažniausiai montuojamas priekyje.
Todėl naturalu, kad priekinės padangos dyla greičiau nei galinės. Vienas dažniausiai vairuotojams iškylančių klausimų yra ant kurios ašies montuoti naujas padangas kai keičiamos tik 2 padangos.
Atrodo, kad logiškas sprendimas mažiau sudilusias padangas naudoti ant priekinės ašies, tačiau automobilių saugumo ekspertai rekomenduoja naudoti mažiau sudilusias padangas ant galinės ašies.
Geresnės galinės padangos padeda išvengti "perdidelio pasukamumo" posukyje, kitaip tariant daug sunkiau automobilį "pasatyti skersą". Būtent "perdidelis pasukamumas" yra laikomas pavojingiausia automobilio slidimo būsena, nes jos metu dažnai visiškai prarandama automobilio kontrolė.
Keli automobilio dinamikos posukyje pavyzdžiai:
Galinių padangų sukibimas geresnis nei priekinių
Priekinių padangų sukibimas geresnis nei galinių
Priekinių ir galinių padangų sukibimas vienodas